....

Jag har aldrig lyckats, kommer aldrig att göra. Jag skiter i allting, vill inte förstöra .

Jag blundar åh tänker , vill inte se , jag hoppas jag somnar åh aldrig vaknar mer.

 

 

Kan jag aldrig få va Hel, kan jag aldrig få lyckas.

 

Du är En ängel utan vingar, dina tindrande ögon får mig att bli stum, Du är finare än en solnedgång.

Jag menar allt jag säger till diig , hur kunde Gud släppa något så vacker som Duu.. Du är allting jag har , duu e såå fiin åh vacker på alla sätt man kan, du speciell på alla sätt , du åh jag tillsammans, de kan inte bli bättre. Du betyder mycket för miig Älskling.

Jaaag älskar diig Alexander <3

 

jag har insett att allt du sa bara var lögner, Du tog dig in i mitt hjärta som en sjukdom, tog över sen lämnade miig sårad åh tom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0