Fredag :D

Fredag åh de Gilllas till Tusen :D (a)

”Ledig” idag :D , såå jaag åh Sillan tänkte vi skulle ha en tävling om vem som vaknade först haha , åhh den som vaknade först skulle skriva ett inlägg på Facebook haha :D , Meeen jaa jag trodde faktiskt att jag skulle vinna men Näää , vaknde 11 :O Faan dååå!! haha , Meen gratttis Silllan som vann dåå jaa :P <3

 

Blir att slappa sönder i sängen idag , Orkar inte gåå upp åh har ändå inget att göra upppe så haha :P

Såå ChillTime i sängen (a) SKÖNT! :D



Therese Ljung, du är verkligen alllt, finns för miig dag som natt åh förstår hur dåligt jag mår , ingen annan som gör de :/

Du är guldvärd åh kommer aldrig släppa diig gumman <3

Jaaag Älskar diig Föralltid åh allltid Vännen <3


Kommentarer
Postat av: Szilviaaa

Jaaa grattis till mig fan :D Awsooomeee med lediga dagar kompiis :D <33

2010-12-17 @ 15:29:09
Postat av: Johanna

elller hur , gratttis till diig :D haha <3333

2010-12-17 @ 15:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0