Fredag kväll

Nyss varit uppe hos Pelle åh Toja =)

Hade inget att göra åh pallade verkligen inte åka meed Älsk till Eslöv åh dricka.. Sååå Stack upp till dom åh hade de Chill ,

Nea e bara för Jävla Sööööt de Ungen (a)..

Nuu ligger jag i Sängen åh känner miig helt Rastlös, vill hitta på något , meen vaa faan kl e snart 11, åh kommer är ändå såå Övertrött såå de inte e sant asså :) Meen meen får se om jag får sällskap i sängen i natt eller om den Löken sover hos Pagge..

Har fan inte sovit själv en hel natt på Asss längre, kommer nog inte sova bra alls.. Meen jag just nu inget val faktiskt...

Imon blir de Nog upp till Älsklings Mamma åh såå.... SKOJ!!!!!

Nää röka åh dricka lite Coka åhh seen nörda miig på facebook ett tag seen blir de Nattiii Naatii för min del skulle jag kunna tro =)

 

 

Ibland vill man bara Skrika åh skrika åh aldrig sluta....

Åhh de vill jag nu! , Hatar när man säger en sak sen bara ändrar maan de åhh tror att de e Ookej.. E såå trött på att en viiss person gör de ALLTID nu.. Åhh sen passar de fan inte att svara på Sms heller , åhhh vad jag får Damp Snart...

Snacka inte om andra när du e precis likadan själv!!! :O

Meeen meeen de blir väl att sova själv inatt , han sover väl Hos Pagge skulle jag kunna tro...

Duu har en Jävla tur att jag fucking Älskar diiig...

 

 

Ida Sötnos Olsson, såå glad att de e ”vi” Igen (a)

Har faktiskt saknar diig såå sjukt mkt :(

Meen nu jävlar ska vi ta igen allt vi missat (a) hihi

Älskar diiig FiiissUnge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0