Lördag

Hmm Lördag idaaag, e såå sjukt sugen på att Dricka (a) , fast maaan gjorde det igår hihi :D

Suttit hela dagen åh väntat på att baaby skulle höra av siig , åh han när han väl gör de såå e min dag helt förstörd... Haan skulle iväg på någon jävla Horfest... De kunde han ju sagt i morse när vi snackade tycker maaan.... Meen meen, de kan man ju bara tacka föör att de nu blir de Sjukt tråkig Kväll , chill viid tven tror jag det får bli, om där e något vill säga!! .

 

Imon blir de av till Mormor/morfar åh fiiira Jul, skoj skoj, fåår se hur mitt Humör e imon, soom de e nu ser de inte bra ut dock...

Meen jaa jag veet vf jaag inte e på bra humör åh jaa , jaag får skylla miig själv!! , meen sen att Älskling håller på att fuukkka allt gör ju inte saken bättre faktiskt..!

Nää nuu blir de typp Tven åhh massa GODIS , MUUMMS :D :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0