Måndag oh börjar bli sjuk :/

Inte sovit ett jävla skit i natt, Frös som faan innan jag somnade igår , sen vaknat hela natten av att jag varit sjukt varm sen varit jäätte kall åh hållt på såå , åhhh hatar FEBER :O ,

Åhh seen vaknade jag i natt mää av att jag hade såå Fruktansvärt ont i magen, hade fan kunnat börja gråta såå ont de gjorde :/

Hmm de e nog en Riktig jävla Förkylning på väääg åhh jag vill inte de :/... Varit uppe hos Pelle en runda i morse , snacka lite med Anton åh såå bara , seen hem till Älskling igen åhh la miig i soffan åh bara skulle dööö meed allt mitt godis , Mummms :*

Meen nu känns de som om att jag aldrig vill äta mer godis i mitt liv dock haha..

 

Jaag förflyttade miiig in i Sängen istället, lite skönare att ligga här hihi :) , åhh skönare om jag skulle somna (a) , hade dock behövt åka in åh Handla julklappen till Nea , får snacka med Baaby sen när han kommer hem hehe :P

 

Har inte kommit på än vad jag ska göra på Nyår, Hmm många ställlen att välja mellan haha :D Meen de ser maaan i slutet av veckan vad det blir :D (a)

 

 

Åhh såå blir de ju Ullared den 7 Wiiiiee :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0