Måndag

Glömde skriva igår kväll hihi, sorry :P

Meen de blev typ att vi drog upp till Baabys Mamma åh åt lite seeen blev de Handboll åh chill, Duschen åh seen fiillm åh Mysss :*!

 

Ehmm Måndag dåå jaa..

Sjukt onödig dag i skolan asså :O

ett jävla fucking prov bara Hmm... Åhh hon sa till miig att jag bara skulle läsa på typ 2 sidor till Omprovet , meen jaa jooo vilken lirare hon e , där va fan frågor som jag inte läst på för hon inte sa något!! , De taack vi föör.. Efter skolan blev de tyypp va jaag med Tessan åh Freddy en liten stund sen blev de Heeem, skönt..

Inte varit hemma på 2 veckor , meen saknar dock min baby ass mkt redan :(..

Nuu blir de typp sitta åh chilla , kolla på när mamma fixxar lite åh såå, skoj skoj haha , seen blir de Duschen åh hitta något jag kan ha på miig imorgon, slutar vi faaan skolan imon Ass GÖÖÖTT :D (a)

 

Pusss på denna Måndag :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0