Onsdag morgon

Har inte kunnat sova i natt heller :O , Hmm vad fan e felet asså!! :(

Meeen iaf Kl ringde 8 , låg åh möööössss meed Älskling en stund seen upp åh fixxa siig , drog upp till Farmor/farfar vid 20 över 9 åh lämnade deras julklapp åh fiick miin, jaa dåå e maan lite Mer tät nu :D (a) hihi, meen de blir att spara till Ullared :D

Nuu sittter jag vid Tven kollar MTV , e fan allmänt pigg åh de gillas faktiskt.  Älskling ska klippa siig, hoppas de blir bra åh inte för kort dock haha (a) Näär han e klar åh fixxat siig drar vi in till Eslöv, han ska på firma fest , börja dricka vid 1 ja joo haha :D

Åhh jag ska ta tåget hem vid 12 (a) , Mammsen hämtar miig i Stan , seen blir de hem åh chilla sönder :D

 

Kommer inte träffa Alex försen typ Fredag eller om jag har Tur i morgon kväll :D , Meen han ska till Helsingör i morgon åh handla sprit såå får se när han e hemma hihi :D

Kommer inte klara miig ända till Fredag :(

Alex du är allt för miig åh kommer alltid att va <3

Jag Älskar verkligen diiig Baaby <3

 

Näää nu ska jag packa ner mina saker såå jag e klar iaf (Y)

Seee yooou :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0