Onsdag

Skolan sööögg för mkt idah , 3 fucking prov.. Får IG i Medicinsk Grundkurs , de tackar vi för (Y) NOOTT!! :/

Meen känner miig sjukt duktig, satt kvar i skolan åh gjorde klart allt jag skulle innan jag fick sluta , meeen dock tog allt bara typ en timme åh de kan man ju stå ut meed (a) , men iaf har överansträningt mig i skolan idah, tar långtid innan de händer igen kan jag lova..

Efter skolan blev de tåget till Lund, blev Hämtad av Bästa Pelle sen hämtade vi Nea sen drog jag Heem till Baaby åh väntade på den Löken, sen bar de av upp till Pelle åh Toja åh dricka kaffe åh äta kaaaakkkaa , MUUMMSS :*

Nu ligger jag i Sängen, riktigt trött.. Älskling e uppe åh tränar åh lätt att jag sover innan han kommer hem..

Nuu blir de lite Facebook åh Bdb sen en fiiiilm åh Försöka hålla miig vaken tills Alex kommer hem (a)

Önska miig lycka till dock haha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0