Inte bloggat på skit längre!

Har inte bloggat på Skit länge nu asså :/ , Fyy miig!!

Men har inte haft tid åh ork till det..

Meen helgen vaa Aweesoomme, fest i fredags , sjukt Kul :D

seen vaa jaag i Malmö åh såå med Pelle åh dom sen hem till Baaby åh hade de Mysssss :* , Masserade även Pelle , som jag har lovat han sen någon månad tillbaka (a).

 

Igår ( Måndag ) spydde jag som en gris när jag kom in till stan, såå mamma fick hämta miig , seen blev de hem åh lägga siig i soffan åh bara chilla.. Meen fyy faan vad jaag mådde illa hela tiden, fick ligga ner annars hade jag spytt :(....

Ingen skola idag heller, mår fortfarende inte bra, snyft snyft , yr i huvudet åh mår illa som faan , undrar vad faan det kan va asså :O

 

Blir ingen skola i mon heller, måste vila miig åh få väck mitt illamående.. :/

 

Försöker planera inför helgen, blir nog som det ser ut nu iaf fest på fredag :D (a) , var e inte helt bestämt än :D , meen de blir mää dom Underbaraste :D <33

 

Jaag Älskar diig , men det känns inte som om att du Älskar miig lika mkt tillbaks :/

 

Nuu ska jag chilla i sängen, sätta på en fiilm åh dricka Oboy (a)

Puussss på er :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0