Längesedan jag bloggade nu faan!!

Ass längesedan jaag bloggade nu , dåligt av miig faktiskt!!!

 

Nyår va Bäääst med dom bästa , riktigt Skoj faktiskt :D Tackar dock alla som jag vaa meed :D hihi <3

 

I lördags blev de feesst Igen (a) , Hos Pagge, assss KUL ,

de blev Jaag, pontus, diixxxii, pagge , slisk åh baaby , skoj som faan, gick åh la oss vid 8 på morgonen (Y)..

I Söndags va jag helt döö , efter att ha druckit 4 dagar i rad tar döööd på en faktiskt hihi.. :D meen maan lever bara en gång eller vad liskom haha :D

Jaag har gåått åh fåått en jävla förkylning , med feber , hosta som fan åh riktigt trött i huvudet , ttaccckar vi alex föör (Y).. :@

 

Igåår drog jag åh baaby med Pelle åh dom åh åkte skridskor, eller jaa inte JAG haha , har åkt typ 3 gånger i mitt liv, åh aldrig mer säger jaag haha.. :D Seen blev de sängen åh bara va helt döööd :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0