Ett tag sen nu!

Måndag idag, de va ett tag sen jag Bloggade sist dock, meen har inte haft tid känns de som :P

Sitter hemma hos mamma åh har nyss stopppat in pajen i ugnen (a) Kom hit i Lördags åh ska va häär till Torsdag tror jag de blir. meen de finns dock inte sååå mycket att göra hääär, doom håller på däär ute nu åh jaag sitter häär bara.  Men men i mon kommer Anton hem iaf, då blir de lite roligare hoppas jag. Sen onsdag drar Jaag, mamma åh anton till Ullared , NAJJS!! :D soom jag längtar, kan ju va därför tiden går såå fruktansvärt långsamt!!

Älskling e Uppe i Uppsala :( , Kommer inte hem försen på Söndag.. Redan näär han gick ut från dörren saknade jaaag han asss mycket.. Kommer inte stå ut ända tills söndag assså.. Meen de finns inte föör mkt att göra åt saken dock. Meen näär man Älskar någon såå jävla mkt åh vill ha personen nära 24/7 dåå e de sjukt jobbigt att va ifrån han i en hel vecka :( <333

Åh på Söndag ( 31:a ) e de exakt 4 veckor kvar tills jag ska haa miin lilla Älskling soom jag såå gärna vill ha ut :)
Visst hon kan komma tidigare åh senare med , meen e räknad till den 31 augusti iaf :D Längtan e fan obeskrivlig(a)

i.o.m att jag sitter på Mammas data såå har jag inga nya bilder att lägga upp heller, tråkkigt tråkkiigt...

Blir noog att köpa en ny mobil i veckan eller nästa vecka, e sugen som fan på en sådan Älskling har, men fåår se vad de blir för någon =) , innan de blir en ny mobil blir de upp till Ullared åh till Ikea :D (a)..

Nuu ska jag kolla min Paj hur de går med den, meen bloggar nog lite senare igen..

Pussseen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0