Färdig med städningen =)

Jaaa då e Städningen klar (a) , åh tvätten början försvinna, gööött =)
Har gjort Chokladpudding nysss, såå blir att äta de framför tv:en när den e klar :D Mummmss :*

Miin Älskling e Knas i huvudet åh en aning förvirrad skulle jag kunna tro föör jag skickade till han att mamma åh dom har typ en byrå/gradrob hemma som vi kunde fåå om vi ville ha den såå skrev han de låter bra seen skickade jag att vi isf skulle ut åh kolla på den när han kommer hem/ikväll om han inte hade planerat att vi skulle göra något annat såå svarade han nää de e lugnt för miiig. seen fick jag en random sms om att han hade sin vanliga bil till helgen :O , fattar inget assså haha :P , meen har skickat till han åh frågat vad han snackar om såå får se om han kanske svarar snart!

Uschh vad jag vill att de ska va Augusti såå mitt lilla hjärta kan komma ut (a) <333

Har även bestämt med mamma att vi ska till Ikea den 26 åh sen upp till Ullared bara hon åh jaag den 27 :D (a), Gööött som fan, bara hoppas att jag måår bra dåå, inte lätt att veta det nu dock!! , men hopppas på de iaf..
Nää nu blir de soffan ett tag åh varva ner åh vila lite..

Pusssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0