jahappp..

Jahhaapp , hemma från Joobb åh såå Nu, jobbade 8-14 , skön tid dock :D (a) hihi
Tog tag i Disken dirr när jag kom hem, skönt att få de undan faktiskt, nu har jag gått häär åh plockat lite!
Men vad fan ska man göra nu då??? Älskling åkte iväg imorse åh skulle spela boule :(  sååå e själv hemma hela dagen, tråkkigt att man inte kommer någonstans heller.. meen de blir väl att ta de Jävligt lugnt åh chillla framför tven hela dagen/kvällen, sen e de upp åh jobba i morgon bitti igen :O

Duu är hela min värld , verkligen mitt Allt. hade du inte varit de hade jag inte fått sådan ångest var gång du åker iväg eller vet att du ska iväg :( , vill inte va utan diig , vill bara va i din närhet hela tiden åh att sova utan diig går ju inte åh de vet du om :( , har inte sovit själv på flera månader åh nu såå måste jag göra det i natt, uusscchh :(..
Jaaag Älskar diiiig , bara diiig nu åh föralltid Älskling , Du kommer bli världens bästa åh underbaraste Pappa :) (a) <3

Nää nuu ska jag dra till Ica en runda åh se vad jag hittar däär , e sugen på något men vet inte vad :O haha jobbigt som fan.. åh vad fan ska man äta idag, har hela frysen full meen man ska ha ork till att laga något med :P

Puusseeen såå Länge :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0