Tisdag kväll

Gick upp redan kl kvart över 8 idag , skulle ner och Handla och Hämta Lillebror med mamma..
Seen blev de hem och bara satt och tog de sjukt lugnt, dock hjälpte jag henne att plantera lite blommer , de finns då inget tråkigare än det haha.. Men men de blev gjort iaf.

I natt ringde Älskling miig kvar i 3 :O , Trodde jag skulle döö asså.. Han ville inget heller liksom, trodde de kunde vara något viktigt meen nääpp, han ville bara snacka lite, full som han vaa så kommer han inte ihåg de idag att han ringde mig i natt.. Men han får väl roa sig lite nu när han e där uppe haha, För han vet att jag inte tycker om att han blir såå sjukt packad hemma ;)..
De e sjukt vad man kan sakna den killen asså, blir helt störd utan han haha :P Men tur är då att de finns mobil så man kan smsa och snacka med han :D Längtar såå tills söndag då han kommer hem (a) <3

Nu är de en fullpackad vecka kvar haha, nää men de blir iaf Ullared i morgon , torsdag blir de Ikea, Fredag till barnmorskan vid 10.00 sen blir de nog till ystad med Lillebror (a) åh sen på söndag kommer Alex hem, wiihoo :D <3

Vill bara att våran lilla Skatt ska komma ut nu (a) Längtar efter henne så sjukt mycket. <33

Nu blir de snart duschen ( jaa jag duschar typ var dag haha ) , sen blir de nog chill antingen med mamma åh dom där ute eller så blir det vid tv:en.. Ska lägga mig tidigt idag så man e pigg tills i morgon, ska ändå upp rätt så tidigt. :D

Pusseeen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0