Tjjooo

Dagen började inte fööör Jävla bra, när jag satte miig upp i sängen åh skulle ta på miig såå började allt snurra åh såå spyr jaag rakt på golvet :( , seen när jag ska in på toa åh pissa såå kommer det en gång till :O , hmm jaja, de blev att lägga siig i soffan åh bara chilla åh kolla tv/film..
Baaby kom hem vid 1 , jag blev helt pafff att han redan va hemma, meen dom fick tydligen sluta dåå för de regnade åh dom håller på med att måla ute :P Blev en tur ner till harlösa, till hans mamma åh skulle hämta barnvagnen =) , Suppper duuppper fiin är den =) dock fick vi massa andra saker meed till den lilla =) Suuppper taacck till henne för sakerna :D (a)

Har annars bara varit slappe i soffan, har varit åh e såå sjukt trött, meen de e inte såå konstigt, sover ju inget på nätterna, föör e uppe åh pissar var jävla timme :O , sååå jobbigt!! men men finns inget att göra åt de :D
Sitter åh kollar fotboll nu , eller jaa Älskling kollar åh jag sitter hääär (a)

I morgon ska jag in till Barnmorskan igen :P seen blir de heem åh städa lite kanske , får se om jag orkar, häär e dock inte såå stökigt eller såå , men hade behövt köra en runda med Fido haha :P

En bild på näär jag va Brunett , e sugen som fan på att färga de brunt igen :P hihi
meen har inte bestämt miig än :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0