Trött som fan!

Tessan kom igår, mkt mkt mkt trevligt =) , hade de Mysss i soffan åh tog de bara lugnt (a)
Kuuunde dock inte somna igår, jävla jobbigt :/ , Åh när jag väl somnade såå ringde Alex åh sa att jag skulle komma åh öppna föör han va hemma åh dåå va kl halv 5 i morse :O , sen kunde jag knappt somna om igen seen upp vid 9 igen..
Nuu e jaag fixad åh klar för att dra till Harlösa till Pelle åh dom på Fest med mkt trevligt folk :D , kommer bli en naaajjjss dag/kväll :D Sitter åh väntar på att Älskling ska komma hem igen, han fick dra åh handla present för han glömde göra de igår, duktig han e dåå haha :P

E såå jävla trött redan åh börjar få Ont igen :( , meen hoppas jag överlever kvällen ändå haha
meen guudd redan trött åhh kvällen har inte ens börjat haha , uusschh :P
Blir nog att vi sover nere hos Niklas i natt med..

Nää nuu blir de packa ner lite saker , tyypp lite varmare kläder, föör de kan ju bli kallt som fan ikväll :P

Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0