v.33 =)

Går in i vecka 33 nu =) , Tiden går förjävla fort hihi!
Ska in till min Barnmorska idag kl 1, lite kontroll åh lite såå, skönt =)

Försökte få hjärtat till att Massera eller klia miig på ryggen igår när vi skulle sova, men ikkkke dåå säger han att de e Mitt jobb att göra de på han :O , Hmm de tackar vi fööör haha.. Såå slutade med att jag lite smått masserade han sen blev de bara att jag kliade han på ryggeen fööör de somnar jag själv av (a) hihi

E riktigt seg idag, kan va vädret det är ju inte såå jätte finnt precis, men de e skönt. Orkar inte med värmen mer nu :(.. Sitter åh kollar på Tv åh har nyss ätit frukost, snart blir de ringa till Försäkringskassan ( säkert en miljon förre i kön ) meen måste fan ha tag på dom! Sen blir de vika lite tvätt sen fiixxx innan jag ska in till Eslöv =)

Ikväll eller jaa Nääär Alex kommer hem ska vi ner till Harlösa, hem till Pelle åh doom =)  Baaby ska måla eller va de var han skulle göra däär haha =) Seen e de jobb i morgon!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0