=)

Såå tror jag nästan har packat ner allt, lite kvar nu bara =) Skönt , men dock ser de ut som om kriget i Lägenheten nu :O , vart man än går såå e där någon låda som man snubblar över!
Städat åh tömt badrummet med, nu ekar de som fan där inne haha :P Men skönt att de e klart där så jag slippper tänka på det imon..

Just nu sittter Jaag, Älskling åh Niklas åh väntar på Grillen =) Åhh Baaby firar helg ( han e ledig imon så för han e de helg)!!!. Imorgon kvälll sover vi i den andra lägenheten , skönt ska de bli, men jobbbigt som fan att packa upp allt igen, börjar bli riktigt trött på de nu asså :O haha..

Pratade med Mamma innan åh har vi har bestämt att jag åh hon ska upp till Ullared när jag får min nästa Lön :D
Alex vägrade åka upp där med miig såå fick snällt fråga mamma om hon ville med hihi :D

Usschh vad jag Längtar tills de e tid för den lille att komma ut (a)
Är räknad till den 31 Augusti, men kan bli tidigare iom attt jag jobbar som jag gööör meen men glad när den lille kommmer ut :D Men är sjukt nervös (a)..

Guud vad de börjar blåsa nu :/ , nästan lite kallt faktiskt! , får se om de blir att vi sittter ute åh äter eller om de sitter där inne i röran :O haha guud asså..

Pussssen :*


Häär är en bild sen Midsommar, Baaby åh Tuva :D
Översöööt bild dock :D (a) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0