Onsdag morgon =)

Inte Bloggat på jag vet inte när, har inte haft tid åh inte lust till de heller. Men nu är de ändring på de =)!!
Gåår in i v 32 (a) , de börjar närma siig dock, e lite nervös men längtar som in i.

Skulle ha Jobbat idag, men sjuka miig föör hade såå fruktansvärt ont igår/inatt och i morse :/ Men behöver ta de lite lugnt, jobbar alltid åh e alltid i fullvarv så inte såå konstigt att kroppen säger ifrån.
På Fredag flyttar jag åh Älsklingen Igen (a), Meen bara typ 100m haha, vi har bara en 2a nu såå på Fredag får vi en 3a , skönt som fan :D åh de behövs när den Lille kommer också ju :D!
Slängde nyss i en Maskin tvätt så blir att tvätta idag åh se om jag orkar packa lite kanske hehe :P
Lillebror e nog även påväg hit skulle jag kunna tro eller om de va att han tog busssen halv 11? ingen aning men han kommer iaf idag, vi ska ner till Harlösa till hans pappa ikväll, alex ska måla åh lite så där nere (a).

Nää om man skulle sätta på lite Musik åh sen börja packa, men vart fan ska man börja ? :O haha...

Häär är en bild sen igår (a) , dock blev den sne men skit samma :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0