Vilken röra!

Usschh vilken röra hääär e, kartonger åh saker Överallt :O, får fan panik asså... Men men sista natten i denna lägenheten (a) Imon e de mkt att göra, känns som om att de kommer bli en Jobbig dag dock haha..

Sitter just nu i sängen, ska sätta på en film åhh äta Gooddiiiss, Muummmss!
Älskling, niklas åh viggo är iväg åh hämtar Öl till i morgon, hmm jaja..!!!
Åh får se när Baaby hade tänk hoppa i säng när han kommer hem,  han har druckit åh då vill han aldrig sova utan bara föra ett jävla liv.. Men förhoppningsvis fattar han att vi har mkt att göra imorgon åh att han ska dricka imorgon med!!!!


ibland e jag jävligt Tveksam åh allt känns bara såå sådär.. Meen jag vill att de ska bli bättre, men då får du fan ta åh göra de du Säger åh Lovar hela jävla tiden men inte håller... Du vet vad jag tycker, känner åh hur jag mår för de åh du säger att de ska bli ändring men inget händer.. Konstigt att jag e som jag e då, nää!! Det måste få en ändring för jag kommer inte klara av de mer annars, kommer inte stå ut eller orka de!!! Nuu får vi ju se om du kan hålla de du sagt om Helgen, inte för att jag tror du kommer hålla de med ändå!! Du vet att jag kommer bil såå sjukt besviken, ledsen åh sur! Meen jag Älskar diig åh de kommer jag Alltid att göra! <3

Nää nuu ska vi inte vaa såå Negativa, men kände bara att jag behövde få de ur miig.. jobbigt att bara hålla allt inne hela tiden :(. Nää se om jag har någon bra film på datan åh sen bara ta de lugnt åh vänta in att Alex ska komma hem som han borde göra snart tror jag! <3

Dock flyttar vi imon såå kanske bara blir ett snabbt inlägg här om jag har tid (a)
Pussss så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0